nog een paar weekjes - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Jan Jaap Drogt - WaarBenJij.nu nog een paar weekjes - Reisverslag uit Beilen, Nederland van Jan Jaap Drogt - WaarBenJij.nu

nog een paar weekjes

Door: Jan Jaap

Blijf op de hoogte en volg Jan Jaap

18 Juni 2014 | Nederland, Beilen

De data staan vast, over precies 4 week landen wij (m'n Duitse klasgenoot en ik) in Kaapstad! eerst 10 dagen Kaapstad bezichtigen, cultuur snuiven en het uitgaansleven daar onder de knie krijgen. Daarna door naar de Oostkust naar Port Alfred, daar begint op 28 juli de studie met de Minor Event Management. Studeren op en rond het strand, vervelend!

23 december arriveren wij weer in Frankfurt, dus ontvangstcommitee, tot dan!

• 18 Juni 2014 - 22:17

Hilda :

Ik kijk er naar uit...:)

• 18 Juni 2014 - 22:21

Hilda:

Naar die laatste datum vooral

• 19 Juni 2014 - 02:33

Marije :

Broeder, ben trots op je dat je deze coole en avontuurlijke stap neemt en weet dat je t heel cool gaat hebben! Natuuuuurlijk ga je ons vreselijk missen ;) en wij jou! (Vooral je tosti's ;))
    Hopelijk krijg je nog wat bezoek - ik houd je website in de gaten xxxx

• 19 Juni 2014 - 15:25

Marjolijn:

Janjaap!

Spannend hoor, we zullen je allemaal missen. Je zult maar vaak met ons moeten gaan skypen. Kun je Levi dan alsnog een beetje zien ;) Tot morgen!

• 13 Juli 2014 - 08:58

Jeanet:

Uitzwaaiweekend!! En dan echt de laatste voorbereidingen.... Een heel goede, mooie en leerzame (o ja, daar ging het eigenlijk om ;-) ) toegewenst. Tot december!

• 13 Juli 2014 - 08:59

Jeanet: